ADANA İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ
CEYHAN DEVLET HASTANESİ
Kurumsal
Hastane Yönetimi
Başhekim
Başhekim Yardımcısı
İdari ve Mali Hizmetler Müdürlüğü
Sağlık Bakım Hizmetleri Müdürlüğü
Hastanemiz
Amaç ve Hedeflerimiz
Değerlerimiz
Kalite Politikamız
Hastanemiz Hakkında
Misyon&Vizyon
Temel İlke ve Değerlerimiz
Organizasyon Şeması
İdari Birimler
Çalışan Hakları ve Güvenliği
Sosyal Hizmet Birimi
Kalite Yönetimi
Bilgi Güvenliği
Bilgi Güvenliği Politikası
İhlal Bildirimi
Kurum Yedekleme Prosedürü
Uzaktan Erişim Prosedürü
Taşınabilir Ortam Yönetimi Prosedürü
Bilgi Güvenliği E-Posta Kullanım Prosedürü
Parola Yönetim Prosedürü
İşe Başlama, Görev Değişikliği ve İşten Ayrılma Süreçleri Prosedürü
Bilgi Yönetimi Risk Değerlendirme Planı
Sosyal Mühendislik Zafiyetleri ve Sosyal Medya Güvenliği Prosedürü
El Hijyeni Politikamız
TGAP
TGAP Ofisi
TGAP Sorumluları
Hizmet Binalarımız
Ağız ve Diş Sağlığı Ek Hizmet Birimi
Yumurtalık Ek Hizmet Birimi
Tıbbi Birimler
Polikliniklerimiz
Kliniklerimiz
Laboratuvarlarımız
Radyoloji ve Görüntüleme
Özellikli Hizmetler
Anne-Bebek
Doğum İstatistikleri
Anne Sütü ve Başarılı Emzirme Politikamız
Bebek Dostu Hastane
Anne Dostu Hastane
Emzirme ve Relaktasyon Polikliniği
Emzirme Haftası Etkinlikleri 2023
Gebe Okulu
Uzaktan Eğitim Gebe Okulu
Sağlık Turizmi
Sağlık Hizmetleri
Nasıl Randevu Alınır
Anlaşmalı Kurumlar
Nasıl Muayene Olurum?
Ziyaretçi Kuralları
Hasta Hakları
İlçemiz
İletişim&Ulaşım
Öneri ve Görüşleriniz
Hasta Görüş ve Öneri Formu
Personel Öneri Formu
Ulaşım
Hastane Blok ve Kat Bilgileri
Dijital Medya
Medyada Biz
İletişim ve Tanıtım Faaliyetleri
Fotoğraf Galerisi
2025 Sağlık Takvimi
Video
Birimlerimiz
İdari Birimlerimiz
Özellikli Hizmetler
Diyaliz Merkezi
1. Basamak Yoğun Bakım
2. Basamak Yoğun Bakım
Yenidoğan 1. Basamak Yoğun Bakım Ünitesi
Hekimlerimiz
Aile hekimliği
Genel Cerrahi
İç Hastalıkları
Göz Hastalıkları
Kardiyoloji
Göğüs Hastalıkları
Kadın Hastalıkları ve Doğum
Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları
Çocuk Cerrahisi
Göğüs Cerrahi
Kulak Burun Boğaz Hatalıkları
Sağlık Turizmi
Ziyaretçi Kuralları
Ziyaretçi Kuralları
23 Haziran 2022
Sağlık tesisimizde ziyaret saatleri 13:00 /14:00 - 19:00/20:00 arasıdır.
Ziyaretçilerin yanlarında getirmiş oldukları her türlü eşya gerek görülmesi durumunda hasta ve çalışan güvenliği gerekçesiyle aranabilir, uygun görülmeyen eşyaların servislere çıkarılmasına izin verilmeyecektir.
Hasta ziyareti esaslarına uyulması kontrölü; servis çalışanları, sağlık tesisi güvenkik görevlisi ve nöbetçi memur kontrolündedir.
Sağlık tesisimizde enfeksiyon riski ve çocukların olumsuz olarak etkilenmemesi için 12 yaşın altındaki çocukların hasta ziyaretinde bulunmamaları gerekmektedir.
Bir hasta için aynı anda ikiden fazla ziyaretçi alınmamakta olup, hasta ziyaretleri 15 dakikadan fazla olmamalıdır.
Ziyaretçiler yaka kartlarını mutlaka takmalıdır.
Hasta başında herhangi birşey yenilip içilmemeli, aynı odada kalan diğer hastalara da herhangi bir gıda verilmemeli, servise yiyecek getirilmemelidir.
Enfeksiyon kapma riskine karşı ziyaretçilerin hastaya ait eşyaları kullanmaması, hasta yataklarına oturmaması gerekmektedir.
Hasta odalarında bulunan tuvalet, duş, havlu, bardak gibi hastaya ait alanların, eşyaların kullanılmaması gerekmektedir.
Hasta ziyaretçilerinin tuvalet ve lavabo ihtiyacını gidermek için , servislerde bulunan genel kullanıma açık tuvalet ve lavaboları kullanması gerekmektedir.
Ziyaret öncesi ve sonrası eller yıkanmalıdır.
Hastalarımızın tedavi ve muayene işlemleri sırasında ziyaretçilerin odadan çıkarak hasta mahremiyetine özen göstermesi beklenmektedir.
Hastalarımızın ziyareti tıbbi nedenlerle hekimi tarafından yasaklandıysa ziyaret konusunda ısrar edilmemesi gerekmektedir.
Hastalarımızı enfeksiyondan korumak amacıyla hasta odalarına topraklı çiçek kabul edilmemektedir.
Ziyaretçilerimizin sağlık tesisi kapalı içerisinde sigara içmesi kesinlikle yasaktır.
Hasta ziyareti esnasında gürültü yapılmamalı ve yüksek sesle konuşulmamalıdır.
Hastalara ait tıbbi cihazlara dokunulmamalıdır.
Nezle ve soğuk algınlığı gibi bulaşıcı hastalıkların varlığında hasta ziyareti açısından sakınca olmaktadır.
Hasta ve hasta yakınlarına daha iyi hizmet verilebilmesi için sağlık tesisi ile ilgili görüş ve önerilerinizi "Dilek-Şikayet" kutularına bırakabilirsiniz.
Ziyaret saati sonunda, görevlilerin uyarıların beklenmeksizin hasta odaları terk edilmelidir.
×